Äntligen klar!

Åh så skönt! Vi är nu klara med allt skolarbete på grundskolan och endast några dagar återstår! Detta har idag firats med ett yogapass och en löptur imorse, den sista hetsiga skoldan på grundskolan, jordgubbsmys med julia i solen, klättring med moster och hennes kille och en kväll med en massa vänner i klosterparken. Japp, imorse var jag uppe med tuppen och tränade lite grann och jag gjorde även min klättringsdebut vilket faktiskt gick ganska bra. Men jag kommer nog få känna på träningsvärken i underarmarna imorgon. Jag hade sedan en rolig och mysig kväll i klosterparken med en massa från skolan, det blev kubbspel, prat och lite sångövningar inför skolavslutningen. Helt genomfrusen är jag nu hemma och ska strax krypa ned under täcket för att sedan njuta av den första helgen utan press ifrån skolan!

Hoppas alla har haft en jättebra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback