29 juli 2013

Godkväll allihopa! 
Jag var faktiskt lite duktig och tog mig till gymmet och sprang intervaller idag innan jag cyklade vidare och kollade på min lillasyster Emma när hon hade match. Tjejerna var superduktiga och vann matchen, de är därför vidare till morgondagens semifinal. å imorn är det bara att hålla tummarna att de kommer till finalen och vinner! Jag han även upp till stan och hittade en söt liten topp som jag bar nu ikväll när jag var tillsammans med Julia, hennes pojkvän och mamma i Västerås där det är cityfestival nu. Haha, jag kan verkligen inte låta kläder jag köpt vara utan jag använder de så fort det bara går. Varför vänta liksom? Har man köpt nått fint vill man självklart visa det och känna sig nöjd och stolt på en gång!
 
Nu ska jag krypa ned i sängen och mysa till någon film och hoppas på att kunna utnyttja min sista sovmorgon innan det är måndag och jobb igen. Men det gör inte speciellt mycket, dels är det väldigt roligt på jobbet och sedan går jag endast tre dagar den här veckan för sen bär det av till Turkiet där värmen och solen väntar! 
 
Godnatt på er! 
 
Brist på bild som passade inlägget så fick bli en som jag fotat ute i trädgården. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback