27 juni 2013

 
 
Jag har nu tagit tag i det värsta som finns, årets bikiniköp. Jag hatar verkligen att stå i ett provrum helt avklädd och skåda min kropp och vad som passar och inte passar mig. Jag har skjutit upp det hela försommaren och faktiskt tänkt köra på förra årets, tråkig som jag är. När det nu bara är en vecka till Turiket så kunde jag inte göra annat än köpa en ny bikini, den gamla hade dugit till att ha bara hemma. Men det känns fräscht att ha en ny när man ska åka iväg. 
 
Sitter väl inte helt hundra men det gör väl ingen bikini, i alla fall inte på mig. Det fick bli två likadana överdelar fast i olika färger, köpte en vit underdel men den fick inte vara med på bild. Överdelarna är köpta på Lindex och det är från deras egna märke "Holly & White". 
 
Snart helg nu, till alla oss som jobbar och sliter! 
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback