Välkomna!

Hej och välkomna till min blogg!
 
Detta är mitt första inlägg någonsin så det blir spännande. Tänka bara dra en kort sumering av mig själv! 
Jag heter alltså Moa och bor i lilla Enköping tillsammans med min familj. Jag har en underbar pojkvän som heter Olle som jag strax firar 2 ½ år med. Utanför allt plugg tränar jag vanligtvis simning, men har nu tagit en paus för att hinna med allt annat. Jag är en glad, social och envis tjej som försöker lägga fokus på skolan. Jag älskar att umgås med min pojkvän, mina vänner och min familj, men det är svårt att hinna med allt.
Ett hyfsat tråkigt inlägg men nu vet ni åtminståne lite mer om mig. 
Nu ska jag sova för imorgon är det skola! 
 
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback