Snart helg!

Ingen träning idag pga förkylning, tråkigt. Hade verkligen sett fram emot att träna eftersom jag satt barnvakt hela kvällen igår. Men men, kvällen får istället ägnas åt ansökningar till sommarjobb, det är verkligen jättesvårt att skriva personliga brev. Vet liksom inte vad de söker efter och vet inte heller vad jag själv är bra på, men med lite hjälp av mamsen ska det nog gå bra. Vi har inte heller något varmvatten så det blir till att basta innan och efter duschen, usch! Idag har jag haft mitt sista nationella i svenska, det var den muntliga delen och den gick bättre än de två tidigare då det var läsförståelse och uppsats. Så nu är ett ämne avklarat och betygen får vi nästa vecka, då är det även dags för spanskan. Hatar verkligen nationella, det är lätt fast det är svårt, man går och är super nervös och lägger ned överdrivet med energi på det.

Det var sol och så mycket varmare idag vilket gjorde min dag så mycket bättre, det är jättefint med snö och så men jag längtar så sjukt mycket till våren nu. Idag fick jag även höra en glad överraskning, det är snart fredag och jag kommer inte vara i skolan nå mer den här veckan! Imorgon är det aktivitetsdag vilket innebär att vi slutar tidigare, och på fredag ska alla i 9:an simma vilket innebär att jag ska hålla i lektionerna tillsammans med vår idrottslärare. Fredag innebär även helg och det medför mys med bästa pojkvännen som lovat mig frukost på sängen till Vasaloppet som är på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback