Helt slut!

Hej! Har nu varit hemma en stund efter att ha gymmat i ca 2 timmar, jag och Eva fick sluta vid tolv efter danspasset som stog på schemat. Vi drog därefter till gymmet. Jag fick någon frukt-kick när jag kom hem och gjorde därför en mumsig smoothie på hallon och mango. Gjorde även ett grymt fruktat som jag suttit och gottat med en stund. Ikväll blir det mer gym fast med simningen och sedan simträning, hoppas på ett inte allt för jobbigt pass. Är redan helt slut efter dansen och gymmet. Imorgon är det fredag och sedan helg, Gud så skönt!!

Har även hittat världens snyggaste träningsskor som jag verkligen vill ha, så här kommer en bild på de och även mitt fruktiga mellanmål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback