Hej alla glada!

Hejsvejs! Dagen idag har varit allmänt tråkig och inte en enda lugn stund! Bara varit föreläsningar och en massa på schemat. Jag hade hoppats på att få lite träningsvärk efter gympasset med Fanny igår kväll eftersom jag var så sjukt mör efteråt. Vi körde lite allt möjligt igår, det blev mycket mage och rygg. Trodde verkligen att magen skulle explodera, vi avslutade passet med 20 min på crosstrainern. Men när jag vaknade imorse fanns det inte ett spår av träningsvärk.

Nu under kvällen har jag suttit barnvakt åt min lilla kusin Aleida, har varit fullt upp hela tiden. Men nu har den lilla ängeln somnat och jag ska ta det lite lugnt innan min moster och hennes kille kommer och hämtar hem henne. Jag kan inte förstå att jag själv en gång var bara 4 månader gammal och det känns som det var igår min lilla syster Emma föddes. Allt går så sjukt fort och det gäller verkligen att njuta av varenda sekund även om alla inte är de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback