Fuck school!

Vad tänker lärarna när de först bara matar och matar med information dom ändå bara går in genom det ena örat och sedan ut genom det andra. För att sedan lassa på oss högar med uppgifter som ska vara gjorde senast... eller uppgifter som kan vara bra att ha gjort. Om man får ett papper med uppgifter som kan vara bra att ha gjort för att klara nationella, så kan de väl lika gärna säga "för att klara nationella måste du ha gjort dessa"! Jag förstår inte hur de tror att man ska hinna med allt och samtidigt ha ett liv utanför?!

Ja... Såhär arg har jag varit i princip hela dagen. Men som tur var hade vi kort dag idag! Jag måste väl antagligen börja plugga inför morgondagens redovisning i engelska för att åtminstone kunna checka av en av alla miljoner saker. Senare ska jag nog till gymmet, behöver verkligen nått annat att tänka på för ett par timmar. Ska även försöka skriva klart alla personliga brev för att kunna söka sommarjobb, usch vad det är mycket nu! Ledsen för mycket skolprat men det är ungefär bara det som snurrar i mitt huvud just nu!




Kommentarer
Anonym säger:

DIN BLOGG ÄR BÄST! <3 PUSSSISAR

2013-02-25 | 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback