Sjuk..

 
Halloj! Vet inte riktigt vad det är med mig, men jag tror jag har varit stressad och gått spänd hela hösten och sen nu i lördags när jag la mig i sängen för att kolla på en film så slappnade jag av på riktigt på flera månader. Vilket ledde till att kroppen gav upp, jag kunde knappt gå, lyfta saker osv för att jag var så svag och kroppen gjorde så ont. Men som tur var så försvann det på söndagen, men istället vaknade jag upp med en förkylning och den blir bara värre och värre. Är så grymt sugen på att träna, men kommer nog inte iväg förrän efter jul. Så himla surt, ingen vill ju vara sjuk runt jul! Men aja, det är väl bara att dricka te och vila så får jag hålla tummarna för att jag mår bättre imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback