Saknad!

 
Hade tyvärr ingen bra bild som passade till inlägget, så denna vinterbild fick duga. Igår anordnade jag en middag för alla gamla kompisar eftersom min kompis Ella som flyttade till Malmö i somras kom hem över jul. Vi käkade på restaurang och gick sedan hem till mig och tog igen höstens händelser. När alla åkt hem hade jag och Ella en hel del att ta igen, efter flera timmars prat kröp vi i säng. Tråkigt nog var hon tvungen att åka iväg tidigt imorse så jag käkade frukost med henne och sedan kröp jag tillbaka ner i sängen och somnade om. 
 
Helt sjukt hur mycket som kan förändras under en så kort tid, hon har bott i malmö i ca ett halv år och pratade skånska. En hel del saker hade hänt och våra liv har helt ändrat riktning. Men riktigt kul att få höra allt och prata av sig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback