Ett steg närmare!

Skolavslutningen för nått år sedan. 
 

Hej på er! Hur mår ni? Äntligen börjar man se ett slut på första terminen på gymnasiet, har ungefär två inlämningar kvar som jag måste ta igen från det jag missade i början sen är jag klar. Nu är det bara tre dagar kvar i skolan med lektioner innan skolavslutningen på fredag. Så skönt, inte sant? 
 
Idag har vi mest kollat på film i skolan, jag smet även tidigare då vi inte hade något att göra efter samtalen med våra mentorer för att hinna hem och äta innan träning. Gårdagens HIT-pass kändes i kroppen när Cirkelfyset drog igång. Var riktigt segt och jobbigt, men känslan efter är så obeskrivligt skön. Därför ska jag nu krypa ned i sängen kolla på en bra film innan jag somnar (har sovmorgon imorgon). Godnatt på er! 

Kommentarer
johanna säger:

Fin blogg! Jag har en tävling just nu där du kan vinna sminkprodukter och det skulle vara kul om just du ville delta! :)

2013-12-17 | 20:19:25
Bloggadress: http://johannabellander.vionno.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback