Dagen

 
Snart fjärde advent, förstår helt ärligt inte vart tiden försvinner. Om mindre än en vecka är det julafton och jullovet börjar redan om två dagar, så himla mysigt! Min morgon började tidigt, tog bussen till tåget klockan 7 imorse och hade spanska i två och en halv timme, så himla tråkigt när man egentligen bara sitter av dötid för att få närvaro. Därefter hade jag 2 timmars håla, så jag gick runt i min ensamhet på stan en stund innan en kompis kom in och käkade lunch med mig. Därefter skulle företagsekonomi och engelska vänta men engelskan blev inställd så vi fick sluta redan vid 2, SKÖNT! När jag kom hem kröp jag upp i sängen och kollade på en film och nu senare under kvällen var jag iväg på en hemlis.. Får se om eller när det kommer ut.. 
Nu ska jag skriva lite på en uppsats och duscha. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback