Vackra Malmö!

 
Detta ska ni veta är det godaste jag någonsin ätit! Cheesecake värt hela slanten! 
 
 
Den otroligt fina utsikten vid havet vände vi var på kvällspromenad längs stranden. 
 
 
Min underbara vän Ella och hennes härliga familj innan det efterlängtade kvällsdoppet. 
 
 
Här var lite bilder från mina dagar i Malmö, jag har haft det superbra och blivit mer än väl omhändertagen. Behövde verkligen komma iväg till min otroligt saknade vän Ella och prata av mig och vara vara! Bara sommaren har varit jobbig utan henne så får se hur det blir nu, 70 mil ifrån varandra. Igår gjorde vi Malmö shopping så har en del att visa, men det blir i ett annat inlägg.  Vi hittade ett blivande stamfik där de serverade världens godaste cheesecake! Det rekommendera jag verkligen! Idag blev det hemmaspa och mys framför tv:n innan jag tog flyget hem till min efterlängtade familj! Imorn väntar jobb så nu ska jag sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback