Träning!

 
Jag vet att jag inte har uppdaterat, har bara skjutit upp det hela tiden, sorry. Men i fredags åkte jag i alla fall till gymmet med Eric där han verkligen körde slut på mig. Hela jag skakade när jag cyklade hem och jag har haft en grym träningsvärk under helgen. I lördags var jag på ett intensiv pass vilket var sjukt jobbigt men riktigt roligt, vädret var ju helt underbart så vi tog en dagsutflykt till kalkstensbrottet där vi solade och badade. På söndagen tog jag det lugnt på dagen och gick sedan på ett jättetråkigt medelpass på kvällen. Hade sovmorgon idag vilket var otroligt skönt, och sen hade vi vanliga lektioner så nu är det bara att börja plugga. Ikväll tog jag mig iväg på cirkelfys tillsammans med Julia vilket var otroligt jobbigt men ändå kul! 
 
Hörs imorn! Vilket jag lovar! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback