My second day!

 
Godkväll vänner! Andra dagen på gymnasiet gick bra och har nu insett att jag har hamnat i den absolut skönaste klassen! Har även träffat många snälla och trevliga människor. Idag hade vi lite olika aktiviteter och sedan blev vi "nollade" av de som går andra året. Vi fick sluta halv 2 istället för 4 så det var riktigt skönt! när jag kom hem åkte jag direkt till gymmet där jag körde kondition innan jag duschade och gick på yoga. Nu sitter jag barnvakt hemma hos grannarna som har en 1-årig dotter och en 8-årig son. Lilltjejen har vaknat lite till och från och sonen ska nu nattas. Sedan blir det slö framför idol hemma hos dem tills föräldrarna kommer hem. 
Hoppas ni alla har haft en bra dag! Kramis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback