28 augusti 2013

 
Haha, jag vet att jag lovade att uppdatera igår men glömde helt enkelt bort det bland all information. Igår var dagen endast fylld med en massa tråkiga lektioner, bland annat hade vi en massa historia för vi har prov nästa vecka. Idag var det däremot roligare vi hade naturkunskap i slutet av dagen där vi skulle gå en lång promenad som var ca 8 km, vilket slutade i att jag och några killar sprang allt. Det + 3 km med Emma blev dagens träning, Vi fick även våra datorer idag så under kvällen har jag pysslat lite med den, altid lika roligt med nya saker. Min enda lektion imorgon är inställd så imorgon blir det ett långt stop på gymmet och lite plugg. 
 
Snart borde jag även kunna avslöja mitt hemliga projekt "white secrets"! 
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback