"Sweet sixteen"

16 år nu då, gårdagens födelsedag blev väl kanske inte riktigt som jag hade tänkt och hoppats. Hade hoppats på en mysig morgon och en mysig kväll, men istället blev det mer snabb paketöppning innan en snabb frukost innan alla hade åkt. Kvällen blev inget speciellt, utan en middag där några lämnade och en fika framför tv:n. Lite tråkigt, men jag är glad ändå. Jag fick fina presenter av min kära familj, bland annat grejer för att kunna övningsköra så snart får ni se upp på vägarna! Jag fick även pengar och lite kläder. När jag sedan under eftermiddagen sitter ute och njuter av solen med en kompis kommer min underbara pojkvän med en Victoria Secret kassa dinglandes i handen. För att tillägga så har hans mamma och syster spenderat påsklovet i New York. Påsen innehöll en massa Victoria Secret trosor (himmelriket ;)), armband från Forever 21 och godis, en överlycklig jag tittar för fullt på allt fint. När Olle då plockar fram en till kasse, där finns en body splash från Victoria Secret som också var ifrån hans familj, tack så hemskt mycket!! Men den innehöll även Marc Jacobs parfymen, återigen ett lyckoanfall och jag tackar min alltid lika underbara pojkvän för det!! På söndag kommer tjocka släkten på gofika och myser så då får jag hoppas på ett lite bättre firande med bättre humör!

Idag har jag haft en pluggdag tillsammans med Fanny, vi var duktiga och satt kvar på skolan ända till den stängde och pluggade innan vi drog vidare och belönade oss med en sallad på Wickmans, därefter fortsatte vi pluggandet hemma hos mig. Efter mycket tankeslit, var det dags för kroppen att också få sig en utmaning och gick därför på ett grymt kul pass på Friskis. Nu är jag nyduschad och slutkörd och förtjänar en god nattsömn!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback