Hej igen!

Hej igen, jag har verkligen helt glömt bort bloggen glömsk som jag är. Jag har haft en riktigt händelserik helg kan man väl säga, jag drog till mormor i fredags efter att ha bakat inför dagens kalas. Där myste jag med min lilla kusin och kollade på let's Dance innan jag slocknade av utmattning, efter att ha ägnat natten innan åt plugg. Redan klockan åtta på lördagsmorgonen blev jag uppdragen av mormor som hade gjort mysfrukost framför brasan, efter att ha segat och dragit mig ordentligt där drog jag till slut på mig träningskläderna och regnjackan innan jag drog ut på årets första löprunda. Det var riktigt tufft men jag överlevde som tur var, väl hemma färgade jag ögonfransarna tillsammans med mormor innan jag duschade. Därefter tog jag en promenad till min moster och hennes kille där vi drog ut i skogen och fotade lite (bilder kommer sen). Därefter var det kalas innan jag drog vidare till Julia, där vi skulle jobba på hennes pappas fest. Vi kom hem sent och var så trötta att vi inte kunde stå, imorse blev jag även fundersam om det var jag som hade festat för att jag mådde så dåligt, har haft huvudvärk hela dagen och varit helt seg i kroppen. Idag blev jag även firad av släkten vilket var mysigt, har även ägnat ganska mycket av kvällen till religionsuppsatsen som ska vara inlämnad imorn, en sak som kan vara bra att veta om mig är att jag alltid är ute i sista sekund.

Imorgon får vi även gymnasieantagningen vilket ska bli lite skönt, skönt att slippa oroa sig även fast jag inte känt mig speciellt orolig. Jag har bara en allmänt bra känsla kring allt det där och jag förstår inte varför jag var så nervös för att välja förut. Jag kan inte direkt påstå att jag brydde mig så mycket i att kolla på 1000 skolor utan bestämde mig för några saker jag ville att skolan skulle ha och vara bra på efter tidigare erfarenheter och sedan hittade jag en som kändes bra. Nu ska jag fortsätta pluggandet!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback