En upp-och-ned-vänd vecka!

Vilken upplevelse Justin Bieber var, det kan nog alla som var där intyga! Stämningen var helt sjuk, alla var så förväntansfulla och kunde knappt andas när konsertens början närmade sig. Jag kan inte riktigt sätta mig in i känslan de flesta i Globen kände, jag fattar inte riktigt hur man kan vara så besatt att man gråter och hyperventilerar när entrén närmar sig. Själv hade jag höga förväntningar och var riktigt spänd, mb jag kan inte påstå att jag kände något jättespeciellt. När det var ca 1,5 h kvar började alla skrika lite till och från och gjorde det till och från ända fram till konserten började, och det går inte att föreställa sig hur hög ljudnivån var när nedräkningen till Justins entré närmade sig 0. Alla skrek något fruktansvärt och jag trodde jag skulle bli hörselskadad. Vår plats var inte den bästa för vi såg allt från sidan, vilket innebar att vi inte såg hela storbildskärmen och missade därav de häftigaste sakerna som skedde. Men vi såg däremot back stage och fick alltså se när Justin kom och även tjejen som blev uttagen att vara med på scen under låten " One less lonely girl" när hon förbereddes. Jag kan inte heller säga att man hörde låtarna eller när han pratade så bra pga allt skrik, men det var lugnt värt det och otroligt mäktigt att vara där. Eftersom jag inte direkt är något stort fan så kunde jag inte alla låtar men det var kul när man kunde sjunga med. Det hade varit grymt häftigt att stå på "golden cirkle" (längst fram vid scenen) tänk att vara så nära, men jag är ändå glad att jag inte gjorde det eftersom alla stod packade som sillar och det var sjukt många som svimmade och blev bortburna av vakterna. Klockan halv 2 på natten återvände två trötta, hörselskadade och hesa systrar hem till Enköping. Jag var så trött att jag inte kunde somna och pluggade därför lite grammatik inför dagen därpås engelska nationella prov. Har aldrig varit så trött som dan efter, men proven gick nog ganska bra i alla fall.

Idag har varit en ganska tuff dag, jag hann med väldigt mycket i skolan vilket var skönt! Jag behövde verkligen få lite undanstökat, men har hela dagen varit otroligt trött. Kände av gårdagens träningspass i kroppen och var allmänt sliten när jag tog mig ned till simhallen för att gymma och simma efter skolan. Har också varit allmänt nere, allt är inte alltid enkelt särskilt inte när man har pojkvän och allt inte riktigt funkar som man vill. Imorn blir det i alla fall nya tag då jag ska på sommarjobbs intervju vilket ska bli spännande!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback