An unexpected evening!

 
 Bästa Jennifer under våran mysiga dag i Uppsala! 
 
 
Årets första mjukglass med världens bästa pojkvän! 
 
 
 
Hej alla glada!
Förlåt att jag inte har uppdaterat på länge men nu har jag faktiskt haft en anledning, bloggappen har strejkat i nästan en vecka och jag har inte haft orken att göra det på datorn men nu tog jag mig äntligen tid.
 
Jag har haft en helt underbar helg efter förra veckans stress, tyvärr bröt Olle handleden förra tisdagen och har därför haft väldigt ont. Men i alla fall så hade vi vår första sleep over i Olles mammas nya lägenhet. Det blev en ganska tidig men mysig morgon med god frukost innan jag satte mig på bussen till Uppsala. Väl i Uppsala träffade jag upp Jennifer innan vi gick till mitt blivande gymnasium Thorén Business School som hade någon slags kick off. Efter det åt vi en supermysig lunch innan vi utförde lite shopping, mina inköp blev ett par svarta jeans och min första egna väska. När jag kom hem möttes jag upp av Olle för att ta en promenad genom marknaden och köpa årets första mjukglass, mums! Vi åkte även en hemsk karusell på årets tivoli där man flög runt som jag vet inte vad. Väl hemma slängde vi oss trötta och slitna på soffan, men det varade inte länge. Jag blev tvungen att åka ned till simhallen och hjälpa till att plocka undan efter en tävling. På kvällen kollade vi tillsammans med familjen på filmen "En oväntad vänskap" som jag verkligen kan rekommendera, den var väldigt rolig och en riktig feel good-film. Söndagen blev en slödag med sovmorgon, fotbollsmatch (min syster Emma spelade) och sedan tog vi (jag och olle) en långprommis i det underbara vårvädret innan vi somnade på soffan. 

Idag har jag suttit i bakgrunden och lyssnat på alla mina exalterade kompisar som tjatat om Justin Biebers konsert. Jag själv har aldrig varit ett riktigt fan som måste gråta varje gång jag hör hans namn, men självklart blev jag lite avundsjuk på alla mina kompisar som skulle få uppleva han i verklighet. Jag hörde också rykten om att sistaminuten biljetter hade släppts och fanns att köpa, jag skickade därför ett sms till min Bieber-galna lillasyster om ryktet och när jag kom hem från träning bestämde vi oss för att beställa, så imorgon mina vänner ska jag tillsammans med min kära syster åka och kolla på Justin Bieber vilket ska bli otroligt häftigt! 

Hoppas det är fler än jag som får en toppendag imorgon! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback