30 månader!

Igår kom vi äntligen fram till Idre efter en påskhelg i Älvdalen! Tyvärr kom vi fram sent på eftermiddagen och hann därför inte inviga backarna. Men imorse var vi snabbt ute och värmde upp Idres backar inför de 6 kommande dagarna. Vi blev idag bjudna på sol och otroliga utsikter från Idrefjäll, underbart! Nu är jag mör i kroppen och varm i ansiktet efter att ha fått smak på den kommande solbrännan och de snabbt ökande fräknarna. Håller tummarna på samma toppenväder hela veckan ut.

Jag har idag även varit tillsammans med min kära pojkvän i 2 1/2 år vilket jag att jag återigen måste upprepa att tiden bara flyger iväg. Jag kan inte förstå att det är så otroligt länge och hur vi båda har förändrats som personer och tillsammans under denna långa tid. Trots denna långa tid och dess motgångar är jag lika kär och älskar honom lika mycket som i början om inte så mycket mer. Att alltid ha någon att vända sig till som finns där i vått och torrt betyder så otroligt mycket. Jag är även så otroligt glad att få tillbringa denna vecka tillsammans med min underbara pojkvän och min fantastiska familj.

Förhoppningsvis så läser du (Olle) det här inlägget och jag vill att du ska veta att trots att jag ibland är sur, arg och ledsen på dig så älskar jag dig mer än nått annat! Jag är verkligen lyckligt lottad som har dig vid min sida och vad som än händer är det du och jag. Jag älskar dig Olle!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback